maanantai 26. heinäkuuta 2010

Kah, päevää kaekille tasapuolisesti... Nooh, ehken tää jo yötä on. :D Eli, kuten näkyy, hengis olen. Kesä nyt vaan tuppaa olemaan mulle sellasta aikaa, että mennään tuonne, eiku tänne ja ehken vielä sinne.
Lapset oli pari viikkoa isällään ja mähän tunnetusti eksyin Tampereelle siskon uutta pesää kattomaan. Ja vallan hieno pesä olikii!! Minä, joka olen paasannu iän kaiken, ettei musta olis ihan upouuteen taloon muuttajaksi, muuttu se miunkin mieli. Olivat pukanneet sellasen huushollin, mikä hiveli myös meikän silimiää. Minä sitten sinne hurruuttelin uusia verhoja, lyhensin liian pitkiä, tein liinoja ja sain yhden huivinki valamiiksi.. ja Jaana, arvaas... kamera ei ollu mukana. Kele!!
Ja olin minä yhtenä lauantaina vallan ihanilla markkinoilla. Tietenkään en muista markkinoitten paikkaa, muutakuinettä siinä se jossain Lempäälässä oli. :))) Kojuja kojujen perään, rauhallisia ihmisiä, aurinkoa, jätskiä, hyvää ruokaa, rakkaita ihmisiä ja aurinkoa. Mitäs pien ihminen muuta voipi vaatia? Ei mun mielestä mitään muuta. Ja muistinkos mainita auringon?? :D
Täällä kotona on sitten vaan oltu. Eilen jäip Makuunista haaviin kolome elokuvaa ja kun täs talos harvoin niitä katotaan, niin katottiin sitten ne kaikki.. ja märsyttiin kaikkee herkkuu ihan joka lähtöön. Oliko hiukka ällö olo??!! Siihen täti naapuri keitti vielä mustikkapiirakkakahvit ja pien ihminen ku ei voi kieltäytyy hyvästä eväästä. *huokaus*
Enivei, nyt pesulle ja unille huomenna tiedos taas ihana aurinkoinen päivä. Siijuu, toas joku päevä. :)

1 kommentti:

  1. Ihana kuulla siustakin jotain.Luulin jo että oot kyllästynny.
    Voi sua,kamera,känny ja lompakko.Vielä kun keksis lompakolle k:lla alkavan,eiku joo, kukkaro.Kolmen koon yhdistelmä aina mukana.
    Muista nyt.Kolme koota mukaan.

    Olisi ollu kiva nähdä kuvia siun kesästä,mutta on nyt tyydyttävä tekstiin.
    Mässäilty ollaan täälläkin koko kesä,nyt olisi otettava tiukka linja,housut kiristää.

    Sii juu,käyhän välillä kurkkimassa.
    Ihanaa viikkoa.

    VastaaPoista