sunnuntai 22. elokuuta 2010

Ai, että mitäkös täällä on puuhattu??!! Neulottu, neulottu ja neulottu! Ja viltin alla haaveiltu lämpimästä kesästä! Sillä, kun tuli tälläset kylmät kelit, niin kämppäkin viileni ainaskin sadalla asteella. Juuh, ja yritin ladata jottain ihanaa kuvaa tohon alkuun ja ylläripylläri, mikään mihinkään toimi... Pah.
Niin, tosta neulomisesta, oon tehny muutamia pareja pikku-sukkia, lapaset ja tietty muutamaa ideaakin on pitännä toteuttaa. Yritän taas ensi postaukseen saada kuvia, mutta katotaan, kuis yhteistyökykyinen tämä kone on.
Musta tuloo keskiviikkona lammas. Lue: lonti menee parturiin ja ottaa säkkärät päähänsä. :D Ainaskin aamuisin, koiranpissitys lenkillä, tukka tulee sojottamaan joka tangetin suuntaan. Mähän olen tunnetusti ihan kädetön omien hiusten laitossa, jopa kampaajani tietää sen, eikä suostu leikkaaman mun hiuksia sellaisiksi, mistä mä aina joskus haaveilen. Ihme, että suostu kiharat tekemään. *wirn* Jopa Teinix osaa laittaa hiuksia paremmin ku minä. Kaikkee ei voi saada ja varsinkaan kaikkee.
Enivei, hauskaa viikon alkua koko poppoolle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti