keskiviikko 11. elokuuta 2010

Arki tulla rysähti. Tarkoittaa sitä, että Teinix ja Pentuinen aloittivat eilen koulunsa. :)) Pentuisella mystinen lukujärjestys. Siis mun mielestä. Alkuviikosta julmetun pitkiä päiviä ja loppuviikko 2 ja 3 tunnin päiviä. Johtuneekohan yhtään siitä, että lapsen kouluun on juntattu muutama syrjäkylän koulu ja tälle syksylle vielä läheisenkin koulun oppilaat? Milloinkahan päättäjille karahtaa päähän sellanenkin, ettei nyt ihan kaikkiin syrjäkylän kouluihin kannattais laittaa lappua luukulle?? Ei se ns. säästäminen ainakaan mun mielestä mee oikeeseen osotteeseen, jos siitä meidän mukulat joutuu kärsimäään. Mutta, mä olenkin aika jyrkkä mielipiteissäni. :D
Mä olen saanut tehtyä tälle kesälle yhden Revontulihuivin ja ylläri, mä en muistanna ottaa siitä kuvaa!! Ja viime viikolla kävin Raahessa ja siellä piti käyvä paikallisessa lankaliikkeessä, Lennun pajassa... iliman lankojahan sieltä ei päässy pois. Siinä sitten Serkkulikan kanssa ihasteltiin erästä huivia ja myyjätäti tuumas, että mä opetan sulle tässä heti, kuis tollanen tehään. Mä vähän hoomoilasena siinä kattelin, että no joo.. voithan sä yrittää. Ja kerpele, mähän opin. Salomonin silmukoita suollettiin sitten Serkkulikan kans oikeen urakalla ja eka huivi on jo valmis. Kuvaa siitä tulee ehkenjopa seuraavaan postaukseen. :)
Kohta lähden Ystin kanssa paikalliseen Kiinalaiseen ravintolaan nauttimaan aamupalasta?? iliman penikoitten nitkutusta. Ähkypähkyisenä lyllerrän sitten kotiin ja nautin olostani. No joo, aattelin kyllä ottaa likoillekkin jottain tänne kottiin, eli lapset ei tule näkemään nälkää.
Ihanaa syksyistä päivän jatkoa kaikille!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti