torstai 17. kesäkuuta 2010


Muih vaan kaikille!! Yleisön pyynnöstä ajattelin kirjuuttaa muutaman sanasen, että tiijättä mun olevan vielä elossa. ;) Tuntuu, että mitään tekstiä ei pukata tänne iliman kuvaa! Tylsäksihän se menis, jos vaan mun ajatuksia joutusitta lukemaan... Joten, tuossa eteisen pientä naulakkoa
Noita samanalaisia näyttää olevan muillakin, joten ei mulla ihan huono maku??!! *naur* Ja yllättäen, naulakossa on taas tuollainen sydän, ystin tekemä. Mun äiti tuumaskin tos joku aika sitten, että noitahan sydämiä on ihan joka paikassa... Muttakun ne on niin söpöjä!!!
Täällä Tampereella taitaa kulua vielä muutama päivä, ennenkuin suuntaamme takaisin Kainuuseen. Sisko meni typyjen kans Särkänniemeen ja mä olen täällä siskonpojan kans ja tietty noi mun koiruudet. Kaikki ukkelit ottaa unta kuulaan ja mä roikun täällä... :))
Suloista loppuviikkoa teille!

1 kommentti:

  1. Voi sua,pitäisi jo oppia että kamera pitää aina olla mukana.Kännykkä,lompakko ja kamera,aina mukaan.
    Mukava kuulla että olet päässyt perille ja että siellä kaikki on lokosasti.
    Mukavan näköinen naulakko ja siinä olevat sydän ja avaimet.Kivahan sitäkin oli kattoo.

    Mukavaa loman jatkoa sinne.Muksut varmaan onnessaan kun pääsivät särkänniemeen,särkänniemeen.

    VastaaPoista